Курсът е отворен за регистрация!

Курс: Менторство по Unreal Engine за Архитектура и Игри

Учебен план Избери вид обучение Често задавани въпроси Галерия

Параметри на курса:
Инструктор:
Мартин Пунчев, Калин Попов, Борис Русев
Тип обучение:
Менторство/ малка група
Формат:
Присъствено и дистанционно
Предварителни изисквания:
Няма
Продължителност:
3 седмици
Език:
Български, Английски

Научи основите на три съвременни инструмента за целите на архитектурни визуализации и игри. На всяка стъпка от процеса ще разбереш как да създаваш интерактивни и вълнуващи визуализации, където вместо статични картинки, ще се разхождаш и взаимодействаш с фотореалистичната среда.

Разкрий тайните на Substance Painter, Marvelous Designer и Unreal Engine!

Мартин Пунчев

2D/3D Character Artist

Работи по вълнуващи проекти за известни компютърни игри (“Firefall”, “Wildstar”) и играчки (Blizzard, Hasbro). Проекти, които обхващат от концепт арт и илюстрация до финален 3D модел за игра или 3D принт.

Мартин е основател на CGZen и посвещава времето си в активно преподаване и подпомагане на развитието на дигиталната арт сцена в България.

Калин Попов

3D Character Artist

Един от първите ученици на Cgzen и понастоящем 3D character artist в Creative Assembly Sofia. Работил е за едни от най-големите разработчици на игри в света.

Главно специализира в изграждането на 3D модели и текстури на персонажи.

Борис Русев

Game Developer

Разработчик на игри, запален геймър и арт ентусиаст. Най-новият му завършен проект е Scavenger Duels, реализирал по време на престоя си в Tryad Games.

Преподавал е в HackBulgaria и СУ.

Учебен план

Седмица 1 – Продуктивно текстуриране със Substance Painter

В забързаното темпо на работата е нужно да разчитаме на инструменти, които позволяват гъвкав, недеструктивен процес и свобода да преизползваме текстури и материали – Substance Painter отговаря на всички тези нужди!

Курсистите ще научат как да създават фотореалистични текстури и материали. Ще преминат през всички етапи от първоначалната подготовка на моделите – UV unwrap, Texture Baking, през успешното им текстуриране в Substance Painter, до финалната интеграция в Unreal Engine.

Част от темите, които ще бъдат засегнати:

– Първи стъпки със Substance Painter и PBR.
– Как да работим недеструктивно.
– Есенцията на Substance Painter: Материали, Слоеве, Инструменти.
– Създаване на умни материали.
– Интеграция Substance Painter и Unreal Engine.


Седмица 2 – Създаване на дрехи и драперии с Marvelous Designer

В този модул ще разберем какви са предимствата на Marvelous Designer и защо тази програма се превърна в стандарт сред художниците за игри, филми и архитектите по света.

Курсистите ще се запознаят с основите на Marvelous Designer и ще направят първите си стъпки в създаването на убедителни дрехи и драперии за своите интериори и персонажи. Ще преминат през създаването на 2d кройки, през симулирането на различни видове плат, до оптимизацията и интегрирането в Unreal Engine.

Част от темите, които ще бъдат засегнати:

– Предимствата на дигиталното шиене;
– Основни принципи в създаването на кройки;
– Симулация и манипулиране на дрехата в триизмерното пространство;
– Създаване на дрехи и драперии от нулата;
– Оптимизация на модел от Marvelous Designer с помощта на Zbrush;
– Експорт към Unreal Engine.


Седмица 3 – Презентация в Unreal и създаване на интерактивност

В третата седмица ще представим Unreal Engine като платформа за построяване на грабващата окото real-time визуализация.

Курсистите ще преминат през всички стъпки на процеса – от поставянето на модели и създаване на материали, през настройването на богато осветление в сцената, до вълнуваща интерактивност, с която да вдъхнат живот на презентацията!

Част от темите, които ще бъдат засегнати:

– Първи стъпки в Unreal Engine;
– Работа с материали и PBR;
– Менажиране на асети и скициране на среда;
– Работа със статично и динамично осветление;
– Създаване на интерактивност чрез Blueprints;


Избери вид обучение

Самообучение
  • Достъп до учебното съдържание

    Комюнити достъп

    Гледай критики на ученици

    Възможност за ъпгрейд

    Курсът е отворен за регистрация!
    Започва в момента на записване.
Дистанционно
  • Достъп до учебното съдържание

    Комюнити достъп

    Гледай критики на ученици

    Видео насоки за домашните

    Архив от срещи на живо

    Заплащане на вноски

    Курсът е отворен за регистрация!
    Започва на:

    04.11.2019

Срещи на живо
  • Достъп до учебното съдържание

    Комюнити достъп

    Гледай критики на ученици

    Насоки за домашните

    Архив от срещи на живо

    Заплащане на вноски

    Менторинг на живо с инструктор

    Ограничено за малка група

    Курсът е отворен за регистрация!
    Започва на:

    04.11.2019

Често задавани въпроси


Има ли предварителни изисквания за този курс?

Този курс е създаден за хора без предишен опит с преподаваните софтуери или такива, които искат да затвърдят различни техни аспекти и да обогатят знанията си. Разбира се, предишен опит с текстуриране и използване на графични и 3d програми е само плюс.

Ще получа ли достатъчно персонално внимание по време на курса?

Да, точно с тази цел държим групите малки между 6 и 8 човека, за да може инструкторът да обърне внимание на всеки един ученик индивидуално.

Възможно ли е да получа парите си обратно, ако възникне проблем?

Бързият отговор гласи “Да”, но за всички подробности и условия около възвръщането на платената сума, се насочете към секцията с въпроси и отговори на този сайт.

Как протича урока по време на всеки модул?

Всеки модул започва с лекция под формата на видео материал, който учениците могат да гледат от техните домове, в удобно за тях време. Поставят им се задачи за домашно, които трябва да завършат преди началото на следващия модул. Краят на всеки модул завършва с най-важната част – демонстрация от инструктора и практически занимания на живо!

Какво да правя, ако възникне въпрос, свързан с курса, докато съм вкъщи?

Радваме се, че попита. На разположение на учениците има форум, в който могат да задават въпросите си към инструктора, както и да общуват по-между си.


Галерия

Научи повече!

Бъди в крак с новостите, запиши се за известия.

ml_html_hidden