Курсът е отворен за регистрация!

Курс: Менторство по 3D моделиране със Zbrush

Запознайте се с водещия софтуер за моделиране и всички негови тънкости!

Параметри на курса:
Инструктор:
Мартин Пунчев; Любомир Дойчинов
Тип обучение:
Менторство / малка група
Формат:
Присъствено и дистанционно
Предварителни изисквания:
Начинаещи; Средно напреднали
Продължителност:
4 седмици
Език:
Български

Пригответе се да научите есенцията на Zbrush, в продължение на четири седмици, като започнете от “А” и “Б” на дигиталната скулптура!

В този страхотен и изчерпателен курс ще ви запознаем с водещия софтуер за моделиране Zbrush и всички негови особености и тънкости. Ще научите философията на моделирането и практическите техники, които ще са ви нужни, за да изградите цялостен модел – от основа до детайли.

Мартин Пунчев

2D/3D Character Artist

Работи по вълнуващи проекти за известни компютърни игри (“Firefall”, “Wildstar”) и играчки (Blizzard, Hasbro). Проекти, които обхващат от концепт арт и илюстрация до финален 3D модел за игра или 3D принт.

Мартин е основател на CGZen и посвещава времето си в активно преподаване и подпомагане на развитието на дигиталната арт сцена в България.

Любомир Дойчинов

Асистент инструктор

Любомир е завършил “Графика” в Национална Художествена Академия и прилага класическата си подготовка и в дигиталното изкуство.

Работи в Cgzen като асистент инструктор и е помогнал на много курсисти да добият увереност в работата си със Zbrush.

Учебен план

Седмица 1

Първата седмица започва със сравнение на Zbrush с традиционната скулптура и стандартните софтуери за моделиране. След като направим паралел с това, което познаваме, ще пристъпим към усвояването на основите – интерфейс, навигация и работа с файлове.

Втората половина на модула е практическа и още преди края на седмицата курсистите ще могат да скулптират комфортно семпли модели.

Част от темите, които ще бъдат засегнати:

– Сравнение между Zbrush, останалите 3D софтуери и традиционната скулптура;
– Първи стъпки и запознаване с интерфейса;
– Навигация в пространството и файлов мениджмънт;
– Базови четки, работа в симетрия и Dynamesh;
– Запознаване с Gizmo 3D и трансформацията на обекти;
– Изграждане на основа от прости форми и разработка на първата ни скулптура


Седмица 2

През втората седмица ще се научим да работим с комплексни модели – работа с части, групи от полигони за лесна селекция и манипулация и контрол над видимостта им. Също така ще добавим нови специфични четки към арсенала от полезни инструменти за скулптура. До края на урока всеки курсист ще е натрупал знания и увереност, за да се справи с първото проектно ориентирано домашно.

През втората част на урока ще влезем в главата на традиционния скулптор, за да разберем кои са най-важните концепции, които трябва да усвоим, за да израснем бързо като художници и как да ги пренесем в Zbrush.

Част от темите, които ще бъдат засегнати:

– Работа със сложни модели изградени от части – sub-tools и polygroups;
– Контрол над видимостта на обекта – селектиране и скриване;
– В главата на традиционния скулптор;
– Форма, посока, плоскости и сечения;
– От основни форми до детайли;


Седмица 3

В предходните модули научихме как да скицираме бързо и свободно идеите си, без да се притесняваме от техническите ограничения като топология и брой полигони. В третата седмица ще добавим и прецизност в работата си, като започнем от начините за създаване на ретопология. Ще продължим изучаването на нови инструменти и функции като болеви операции, Insert и Clip четки и работа със Zmodeler.

Част от темите, които ще бъдат засегнати:

– Насоки и препоръки при създаването на основа/бейсмеш;
– Преминаване от Dynamesh скица към модел със Sub-D модел;
– Автоматична топология чрез Zremesher;
– Insert четки и булеви операции;
– Създаване на четки за детайли;


Седмица 4

Ще приложим всичко научено до сега в създаването на цялостен проект, разработвайки го от основата до детайлите. Ще продължим изучаването на полезни техники за моделиране и начини за цялостно деформиране на формата.

В тази последна седмица ще се концентрираме около финализирането на модела, като научим и как да го презентираме чрез текстури, материали и осветление.

Част от темите, които ще бъдат засегнати:

– Базова човешка конструкция;
– Деформиране чрез Bend Curve и FFD box;
– Текстуриране чрез Polypainting и инструмента Spotlight;
– Работа с материали и осветление;
– Сенки, ambient occlusion и настройки на визуализацията;
– Експорт и финална презентация;


Нов метод на обучение!

Курсът ще бъде проведен по най-съвременната методика на обучение! Освен работа заедно с инструктор и практика, която получават в класната стая, учениците ще работят в екип или индивидуално по реализирането на цялостен проект за тяхното портфолио и ще участват в онлайн изложба, където ще имат шанса да се представят пред голяма аудитория и възможни работодатели.

Oбратна връзка

Качествената обратна връзка е нещо, с което се гордеем и е отличителна черта на всяка наша менторска учебна програма! Работим с малки групи курсисти, с цел да им обърнем максимално персонално внимание. Да видиш собствения си проект, коригиран от професионалист е безценен учебен инструмент!

Желаете да се убедите в качеството на обратната връзка? Пишете ни на info@cgzen.com и ще ви изпратим видео пример.

Проекти за следване

Да следвате стъпките показани във видео уроците, никога не е било по-лесно! Всеки урок е съпътстван от примерен проект за сваляне, чертежи и разяснителни илюстрации.

Всички задачи са проектно ориентирани и разработени с цел да тренират окото ви.

Създадохме интерактивни референции, с чиято помощ да разглеждате заданията за домашно от всички ъгли и в различни режими на визуализация.

Лесно търсене

Всички уроци включват богато интерактивно съдържание, което позволява да търсите и намирате лесно нужната информация.

Можете да откриете повече информация за дадена операция в програмата или термин, като използвате Search функцията на вашият уеб браузър.

Всичко това ще ви улесни следващият път, когато желаете да преговорите учебния материал.

Избери вид обучение

Самообучение
  • Достъп до учебното съдържание

    Комюнити достъп

    Гледай критики на ученици

    Възможност за ъпгрейд

    Курсът е отворен за регистрация!
    Започва в момента на записване.
Дистанционно
  • Достъп до учебното съдържание

    Комюнити достъп

    Гледай критики на ученици

    Видео насоки за домашните

    Архив от срещи на живо

    Заплащане на вноски

    Курсът е отворен за регистрация!
    Започва на:

    01.07.2019

Срещи на живо
  • Достъп до учебното съдържание

    Комюнити достъп

    Гледай критики на ученици

    Насоки за домашните

    Архив от срещи на живо

    Заплащане на вноски

    Менторинг на живо с инструктор

    Ограничено за малка група

    Курсът е отворен за регистрация!
    Започва на:

    01.07.2019

Бонуси Към Обучението!

Този курс цели да предложи най-добрия обучителен опит на учениците! В рамките на курса са предвидени много изненади и бонуси, ето част от тях:

  • Бонус лекции в рамките накурса, целящи да подготвят курсистите още по-добре.
  • Абонамент за бъдещи актуализаци на обучението. Учебният материал расте след всяка изминала сесия.
  • Отстъпки и преференциални цени за графични таблети и 3D printing услуги от нашите партньори.

Интродукция в създавнето на персонажи за игри

Този урок ще ви даде поглед върху цялостния процес и важните стъпки по създаването на модел за игра.

Освен детайлната скулптура в Zbrush, ще разберете кои са следващите етапи, за създаване на модел за анимация с цветове и текстури.

Презентация и визуализация със Zbrush и Keyshot

В този урок ще научите как да презентирате работата си в най-добрата й светлина чрез Keyshot.

Keyshot е рендер с ненадмината интеграция в Zbrush. Подгответе модела си за фотореалистична визуализация само чрез един клик.

Поглед над функциите в най-новата версия на Zbrush

В този бонус урок ще ви запознаем с новите функции, операции и инструменти, които могат много да улеснят вашия процес на работа.

Така че запретнете ръкави и нека се впуснем заедно!

Често задавани въпроси


Има ли предварителни изисквания за този курс?

Този курс е създаден за хора без предишен опит с преподаваните софтуери или такива, които искат да затвърдят различни техни аспекти и да обогатят знанията си. Разбира се, предишен опит
в използването на графични и 3d програми е само плюс.

Ще получа ли достатъчно персонално внимание по време на курса?

Да, точно с тази цел държим групите малки между 6 и 8 човека, за да може инструкторът да обърне внимание на всеки един ученик индивидуално.

Как протича урока по време на всеки модул?

Всеки модул започва с лекция под формата на богат видео материал, който учениците могат да гледат в уюта на техните домове, в удобно за тях време. Поставят им се задачи за домашно, които трябва да завършат преди началото на следващия модул. Краят на всеки модул завършва с най-важната част – демонстрация от инструктора и практически занимания на живо! Учениците ще могат да работят рамо до рамо с инструктура, да получат насоки, критика и отговори на техните въпроси.

Какво да правя, ако възникне въпрос, свързан с курса, докато съм вкъщи?

Радваме се, че попита. На разположение на учениците има форум, в който могат да задават въпросите си към инструктора, както и да общуват по-между си.

Как да заплатя на вноски?

След като добавите желаното обучение в кошницата, когато финализирате избора си и продължите напред към страницата за въвеждане на вашите данни, ще ви бъде предоставен избор да заплатите обучението на вноски – изберете опцията “първоначална вноска”.

Галерия с работи на курсисти

Научи повече!

Бъди в крак с новостите, запиши се за известия.

ml_html_hidden