Курсът е отворен за регистрация!

Курс: Интродукция в Substance Designer

Интродукция в текстурирането със Substance Designer. Използвай силата на процедурния подход в въздаването на реалистични текстури за игри!

Параметри на курса:
Инструктор:
Росен Казлачев
Тип обучение:
Менторство / малка група
Формат:
Присъствено
Предварителни изисквания:
Начинаещи
Продължителност:
1 седмица
Език:
Български

Създай процедурни текстури със Substance Designer!

SD е широко употребяван инструмент, превърнал се в стандарт в индустрията и необходимост за всяко AAA студио за игри. В рамките на този курс ще можете комфортно да навигирате в Substance Designer, да използвате node-базиран процес на работа и ще сте създали проект, отговарящ на реалната работна практика. Обучението се състои от две части – онлайн лекции за предварителна подготовка и от уикенд работилница на живо за практика.

Росен Казлачев

3D Generalist

Росен започва кариерата си като 3D Generalist, работейки за различни клиенти от Европа. След това попада във филмовата индустрия, където изпълнява различни задачи – от моделиране и визуални ефекти, до писане на различни скриптове за улесняване на работния процес.

В момента Росен работи като Texture Artist в Creative Assembly Sofia, където прилага уменията си за създаването на процедурни текстури за игри.

Учебен план

Интродукция

Обучението започва с онлайн видео лекции, с които курсистите ще опознаят основите на програмата. Това ще им даде преднина, за да извлекат максимум полза от практиката на живо, която ще последва през уикенда.

Част от темите, които ще бъдат засегнати в онлайн съдържанието:

Запознаване с общите понятия в текстурирането:
– Какво е PBR?
– Различните типове текстури – Roughness, Metallic, Glossiness, Normal Map и т.н.;
– Повторяеми шарки (tillable textures), текстурни атласи и тримове;

Първи стъпки в Substance Designer:
– Запознаване с интерфейса и навигацията;
– Започване на нов проект и използване на темплейти;
– Запознаване с най-често използваните градивни блокове в програмата (nodes);
– Запознаване с Atomic nodes;
– Практическа демонстрация;


Ден 1 – Практика

Срещите на живо ще бъдат посветени за практика. Чрез подробни демонстрации и ръководство от страна на инструктора, курсистите ще изработят реален проект в рамките на един уикенд, с което ще затвърдят знанията си. Първия ден от работилницата ще разшири познанията в програмата.

Част от темите, през които курсистите ще преминат са:

– Подробно разглеждане на ноудовете и разширяване на арсенала от градивни блокове;
– Запознаване с ноудовете за повторяемост (tilling nodes);
– Създаване на output ноудове;
– Използване на динамично мащабиране на резолюцията;
– Добри практики за подредба и менажиране на substance graph;
– Експорт на параметричен материал за използване в Substance Painter;
– Разглеждане на практически примери;


Ден 2 – Практика

През втория ден от работилницата курсистите ще създадат стъпка по стъпка процедурен материал от нулата.

Част от стъпките, през които всеки ще премине:

– Работа по референции и създаване на план за действие;
– Работа с Tile Generator, Curvature Smooth Nodes;
– Edge damage – създаване на ефект на износване на материала като счупени ръбове и пукнатини;
– Dirt pass – добавяне на мръсотия и детайли като песъчинки и мъх;
– Генериране на AO текстура, Roughness и Base Color текстури;
– Expose-ване на контроли и завършване на материала;


Избери вид обучение

Основно
  • Достъп до учебното съдържание

    Комюнити достъп

    Гледай критики на ученици

    Възможност за ъпгрейд

    Курсът е отворен за регистрация!
    Започва в момента на записване.
Дистанционно
  • Достъп до учебното съдържание

    Комюнити достъп

    Гледай критики на ученици

    Видео насоки за домашните

    Архив от срещи на живо

    Курсът е отворен за регистрация!
    Започва на:

    07.06.2021

Срещи на живо
  • Достъп до учебното съдържание

    Комюнити достъп

    Гледай критики на ученици

    Насоки за домашните

    Архив от срещи на живо

    Менторинг на живо с инструктор

    Ограничено за малка група

    Курсът е отворен за регистрация!
    Започва на:

    07.06.2021


Често задавани въпроси


Има ли предварителни изисквания за този курс?

Този курс е създаден за хора без предишен опит с преподаваните софтуери или такива, които искат да затвърдят различни техни аспекти и да обогатят знанията си. Разбира се, предишен опит
в използването на графични и 3d програми е само плюс.

Ще получа ли достатъчно персонално внимание по време на курса?

Да, точно с тази цел държим групите малки между 6 и 8 човека, за да може инструкторът да обърне внимание на всеки един ученик индивидуално.

Възможно ли е да получа парите си обратно, ако възникне проблем?

Бързият отговор гласи “Да”, но за всички подробности и условия около възвръщането на платената сума, се насочете към секцията с въпроси и отговори на този сайт.

Как протича урока по време на всеки модул?

Всеки модул започва с лекция под формата на видео материал, който учениците могат да гледат от техните домове, в удобно за тях време. Поставят им се задачи за домашно, които трябва да завършат преди началото на следващия модул. Краят на всеки модул завършва с най-важната част – демонстрация от инструктора и практически занимания на живо!

Какво да правя, ако възникне въпрос, свързан с курса, докато съм вкъщи?

Радваме се, че попита. На разположение на учениците има форум, в който могат да задават въпросите си към инструктора, както и да общуват по-между си.

Галерия на инструктора

Научи повече!

Бъди в крак с новостите, запиши се за известия.