Дизайн и Скулптиране на Създания в Zbrush
Дизайн и Скулптиране на Създания в Zbrush
Здравейте.
Днес ще споделя с вас видео урок в две части, с помощта на който ще можете да пресъздадете бюст на фантастично създание в Zbrush, стартирайки от най-обикновена сфера. Тази скулптура по-късно може да бъде използвана за концептуален макет или за целите на дигитална илюстрация.
Докато скулптираме, ще си поговорим за полезни и важни технически аспекти, инструменти и техники в Zbrush.
Също така ще засегнем и много основни дизайн принципи и съвети, които могат да бъдат прилагани във всяка медия.
За да ви е полезен този урок, базовите знания по Zbrush са препоръчителни!
О1. Първостепенни форми и преход между тях
В първия урок ще засегнем темата за видовете контрол върху прехода на формите – мек, остър и преход чрез застъпване. Ще поговорим за първоначалното изграждане на една скулптура и ще се спрем върху разработването с фокус към основните форми.
02. Детайлиране и принципи на контраст
В следващото видео ще обърнем внимание на детайлирането на скулптурата, чрез разнообразие от техники.
Ще разгледаме също как да постигнем натурално изглеждащи форми и как да прилагаме принципите на контраст за постигане на разнообразие.
Ако съм разпалил жаждата ви за знания и искате да овладеете работата с дигитална глина в Zbrush, можете да се запишете в предстоящото Менторство по дигитална скулптура, където ще получите структурирано обучение в малка група, още много съвети и персонално внимание от страна на инструкторите.